joi, 25 decembrie 2008

The gift that keeps on giving...

Craciunul e mereu la fel. Plin de dragoste, bucurie, generozitate si exagerari.
Dar ceva a fost special anul asta.Am simtit ca Mos Craciun trebuie sa fi fost noaptea trecuta cel mai fericit om de pe Pamant.
Am avut ocazia sa impart cadouri fara sa primesc nimic in schimb. Si nu a fost rau de loc. Am fost rasplatita cu zambete, rasete si multumiri. Si..call me old-fashion, but....cadourile din anii trecuti nu m-au facut sa ma simt nici pe departe la fel de fericita cum m-am simtit acum!

2 comentarii:

N-am :) spunea...

dintotdeauna am apreciat astfel de persoane.. poate pentru ca eu nu pot fi asa.

Dar stiu si ca genul asta de personalitate e forte vulnerabila sentimental.

La cat mai multe astfel de bucurii.

CarmenPunkGirl spunea...

Poate cateodata ne asteptam sa si primim ceva in schimbul faptelor bune. Dar cand ii facem pe altii fericiti ne simtim si noi bine.